Sharm 05 2009

29 kwietnia 2009r. odbył się w naszym klubie wyjazd na nurkowanie do Egiptu.
Nie był to nasza pierwsza styczność z Morzem Czerwonym i na pewno nie ostatnia, gdyż mimo, że bardzo często nurkujemy w innych ciekawych miejscach, to zawsze z przyjemnością wracamy właśnie do Egiptu.

Rafy w Sharm El Sheikh zadziwiają swoimi rozmiarami i pięknymi kolorami. Już w pierwszym dniu natknęliśmy się na mnóstwo kolorowych ryb i rybeczek.

Nasz tydzień w Egipcie wyglądał następująco: Codziennie rano po przepysznym śniadanku wybieraliśmy się całą grupą do portu, gdzie już czekała na nas łajba z przewodnikiem. Po wejściu na pokład każdy  brał się za swoje „zabawki” i szykował sprzęt do zejścia pod wodę.  Zanim dopłynęliśmy do rafy wszystkie szczegóły musiały być oczywiście dokładnie omówione.

Zanurzając się w tej cudownej morskiej wodzie wkraczało się w zupełnie inny, bajeczny świat, w którym wszystko tworzyło idealną harmonię. Każdy z nas kocha to wspaniałe uczucie lekkości i spokoju jakie wówczas odczuwamy. Ten ogrom świata podwodnego zadziwia chyba każdego.

Gdy już zabrakło powietrza nadszedł czas na wynurzanie się i powrót na łajbę, gdzie już czekał na nas pyszny obiadek.

Dziennie schodziliśmy pod wodę dwa razy. Pomimo, że nurkowania odbywały się w tym samym morzu to każde było całkowicie inne lecz równie niezapomniane i piękne.

Po cudownym dniu spędzonym na morzu każdy z nas odpoczywał na swój sposób. Niektórzy w hotelowych łóżkach, niektórzy przy basenie, czasem na dyskotekach lub przy barze (tylko cola.........). Wszystko jednak musiało się odbywać rozsądnie i niezbyt długo, gdyż z samego rana czekała nas kolejna morska przygoda.

Najgorszą chwilą takiej wycieczki jest dla nas zazwyczaj czas opuszczenia tego miejsca. Jednak nic nie może wiecznie trwać, a zwłaszcza przyjemności. Zostaje tylko czekać aż nadarzy się kolejna okazja wyjazdu w pogoni za najpiękniejszymi rafami świata.

Aleksandra Zabilska

Galeria>>

Aktualności
Norwegia 2020

Centrum Nurkowe Hitra

Subskrypcja
Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać informacje z naszego serwisu.

Witryna wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celach sesyjnych oraz statystycznych. Więcej informacji w polityce prywatności.